عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

عملکرد دستگاه تیتانیوم با بسیاری از لیزرهای مشابه موجود در بازار متفاوت است. این دستگاه با استفاده از فناوری سه بعدی ، سه نوع مختلف طول موج لیزر را در یک مکان ترکیب می کند و پس از تابش عمیق به لایه های پوست ، ریشه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می برد.
 
یکی از طول موج های مورد استفاده در دستگاه تیتانیوم الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر است که می تواند موهای روشن را هدف قرار داده و از بین ببرد.
 
طول موج دیگر مورد استفاده در این دستگاه ، دیود با طول موج 810 نانومتر است که ریشه های عمقی مو را هدف گرفته و بیشتر برای پوست های تیره استفاده می شود.
 
سومین طول موج تعبیه شده در دستگاه Indiag با طول موج 1064 نانومتر است که نسبت به دو طول موج قبلی نفوذپذیری بیشتری به سطح پوست دارد و درمانی ایده آل برای موهای گیر کرده زیر پوست است. لیزر اندیاگ به خوبی از لایه های سطحی پوست نفوذ کرده و مستقیماً و به طور کامل به رنگدانه فولیکول های مو می رسد. بنابراین ، خطر سوختگی سطح پوست در افراد برنزه بسیار کاهش می یابد.
 
دستگاه تیتانیوم به گونه ای کار می کند که هنگام حرکت سر لیزر ، پوست ناحیه مورد نظر را به آرامی گرم می کند. ناحیه ای که با پالس های ملایم انرژی لیزر که به فولیکول مو نفوذ می کند گرم می شود باعث حذف موهای زائد می شود. فولیکول ها از بین می روند زیرا انرژی لیزر را جذب می کنند و دیگر قادر به تولید موهای جدید نخواهند بود.