x تبلیغات
اخبار فناوری

دستگاه لیزر تیتانیوم

  دستگاه لیزر تیتانیوم - معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم Luna

 
امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است. در کشور ما ایران ، کلینیک های زیبایی نیز از دستگاه های مختلف برای لیزر موهای زائد مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند ، اما در بین همه آنها ، دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین ، ایده آل ترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار ایران.
 
در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج Alex ، Diode و Andiag و تأثیر آن بر ملانین در پوست ، لیزر موهای زائد برای پوست برنزه در فصول مختلف سال امکان پذیر است. این دستگاه برای انواع رنگ پوست از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً بی خطر است.
 
تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به شرایط بیمار از جمله رنگ پوست و مو تعیین می شود و بنابراین ایمنی و اثربخشی درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل می رسد.
 
 
مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد است که از فناوری سه طول موج قوی Alex ، Diode و Andiag استفاده می کند و هر یک از این طول موج ها برای انواع مختلف پوست استفاده می شود. طول موج الکس برای موهای نازک مانند پشت لب ، طول موج دیود برای موهای معمولی مانند موهای بازو و پا و طول موج indiag برای موهای ضخیم تر مانند شکم استفاده می شود.
 
دستگاه تیتانیوم طیف وسیعی از موهای زائد بدن را در هر ضربه تحت تأثیر قرار می دهد و مدت زمان لیزر را در هر جلسه تسریع می کند. این دستگاه لیزری دارای سیستم خنک کننده پیشرفته بوده و با فناوری خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.
 
دستگاه تیتانیوم از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و دارای قوی ترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد است. این دستگاه درمان تقریباً بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد با هر نوع پوست و رنگ ایمن است و حتی بر روی پوست برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

خرید دستگاه ماسک ال ای دی تراپی

 خرید دستگاه ال ای دی تراپی LED | تونل LED کلسیم | دستگاه نور درمانی | نور درمانی

LED تونل
نحوه استفاده از ماسک LED
آموزش ماسک تونل
نحوه استفاده از تونل LED
تونل امگا نور LED
درمان نور درمانی
دستگاه نور درمانی
 جوانسازی پوست با نور درمانی
لامپ های ال ای دی
 
ماسک نور درمانی دارای 7 چراغ رنگی خاص است که برای درمان مشکلات پوستی خاص استفاده می شود
 
نواحی نور درمانی که می توانند با L-therapy استفاده شوند ، شامل صورت ، گردن و قفسه سینه ، شکم و کل بدن است
 
قابل استفاده برای همه متخصصان و مبتدیان ، از جمله استفاده در خانه ، سالن های زیبایی و کلینیک های معتبر
 
 
 
با افزایش سن انسان و به طور طبیعی فشارهای ناشی از زندگی و استرس های روزانه ، پیری پوست به تدریج روی صورت ظاهر می شود. اولین اثری که مشاهده می کنیم کاهش قدرت بافت پوست و تاثیر کشسانی و کشیدگی صورت است. اما چرا این اتفاق برای صورت می افتد؟!
 
راز زیبایی و جوانی در 2 پروتئین کلاژن و الاستین نهفته است
 
با افزایش سن ، تولید طبیعی کلاژن و الاستین در صورت کاهش می یابد و این روند کاهش مستقیماً با افزایش سن ارتباط دارد ، به استثنای یک مورد ، و آن افرادی هستند که از پوست خود مراقبت ویژه ای می کنند. ماسک نور تونلی LED یا تونل LED یک دستگاه سبک ، جدید و غیر تهاجمی است که برای مقابله با آثار و نشانه های پیری ، از بین بردن چین و چروک ها و پر کردن گودی های صورت ، التیام زخم ها ، درمان آکنه و جوش ها استفاده می شود.
 
ویژگی های دستگاه جوانسازی پوست Uni Power مدل ماسک LED 7 رنگ:
این تونل یکی از جدیدترین فناوری های روز دنیا با بهترین اثر درمانی روی پوست و موثر در درمان های پوستی است
 
ماسک نور درمانی کلکسیونی یکی از بهترین تجهیزات مورد نیاز و پیشرفته برای درمان انواع مشکلات پوستی است
 
تونل نور درمانی دارای 7 نوع LED است که شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، بنفش ، آبی روشن و سفید با عملکردهای پیشرفته و جدید است.
 
ماسک را می توان برای قسمت های حساس بدن از جمله پوست صورت و گردن استفاده کرد
 
این دستگاه دارای کنترلر مخصوص برای کنترل زمان ، شدت و نوع LED است.
 
این دستگاه دارای کشش الکتریکی است که برای تقویت عضلات صورت و پوست است.
 
 استفاده آسان از دستگاه در دفتر ، سالن و خانه
 
نور درمانی با انواع تونل های LED
 
 
قبل از نور درمانی ، ابتدا توسط متخصص پوست ، صورت یا پوست تمیز می شود. درمان و استفاده از بخار آب داغ و بخور برای باز شدن منافذ پوست بخار داغ یک ضدعفونی کننده ایمن برای پوست است. پوست و صورت ممکن است نیاز به لایه برداری داشته باشند ، استفاده از ماسک صورت ، ماسک لایه بردار ، اسید لاکتیک و ... ماسک نور درمانی LED شامل چندین چراغ مختلف است که ما از نور مناسب برای حل مشکل منحصر به فرد پوست استفاده می کنیم.
 
نحوه استفاده از تونل LED
 
 
چند دقیقه برای استفاده از ماسک تونل استفاده می شود؟
 
 
بسته به مشکل پوستی بیمار ، حدود 20 دقیقه روی صورت فرد قرار می گیرد. توجه به این نکته ضروری است که ممکن است پوست دارای آکنه و جوش باشد و برای از بین بردن آکنه باید از ابزارهایی مانند هیدرودرم ابریژن با فرکانس بالا استفاده کنیم.
 
ماسک و دستگاه LED بسیار کاربردی و مناسب برای همه درمانگران زیبایی است و این دستگاه نور درمانی در کنار سایر دستگاه های زیبایی و پس از چندین جلسه زیبایی و پوست تاثیر فوق العاده ای روی پوست دارد. جنبه زیبای این دستگاه برای کارهای زیبایی بسیار بیشتر از کارایی آن است. مونتاژ دستگاه بسیار آسان است. فروشگاه خرم آباد نماینده فروش دستگاه ماسک LED درمانی است و آماده همکاری با کلیه سالن داران و پزشکان کل کشور می باشد.
 
مزایای سیستم ماسک درمانی LED
استفاده راحت و استفاده از آن بسیار آسان است
 
بسته بندی و بسته بندی ایمن
 
زیبایی بی نظیر دستگاه و طراحی خوب آن

دستگاه لیزر آلما

 دستگاه لیزر آلما پلاتینیوم پیشرفته ترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد است که از ترکیب 3 تا طول موج لیزر می باشد این دستگاه کاملا بدون درد است و ایمنی کامل را دارد

این دستگاه با بهترین کیفیت برای هر نوع پوستی مناسب است و افراد دارای پوست های روشن ، متوسط و تیره می توانند از این دستگاه استفاده کنند

دستگاه لیزر موهای زائد آلما Alma بسیار خوب است برای حذف موهای زائد این دستگاه دارای بهترین کیفیت می باشد و شما برای تهیه اورجینال این دستگاه اصلا نباید نگران باشید .

خرید دستگاه لیزر موهای زائد می تواند از نظر درآمدی بسیار به کلینیک شما کمک کند و میزان درامد شما بسیار بالا ببرد .

ممکن است که شما نگران عوارض لیزر کردن مو های زائد باشید اما با خیال راحت اینکار را انجام دهید زیرا که این دستگاه هیچگونه عوارضی که شما را اذیت کند ندارد .

دستگاه لیزر موهای زائد آلما پلاتینیوم را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می توانید از فروشگاه سیتا شاپ تهیه کنید به دو صورت انلاین و حضوری

شرکت واردکننده دستگاه لیزر موهای زائد آلما پلاتینیوم 2020 یعنی سینوهه چندین سال است که فروش دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم را برعهده دارد .

دستگاه لیزر موهای زائد آلما سوپرانو مزیت های سه تا طول موج را دارد و با بهترین نتیجه برای هر طول موج به دست می آید.

نکته مهم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020 هندپیس لیزر است که بسیار پیشرفته و دارای فناوری بالایی است .

این دستگاه یعنی دستگاه لیزر Alma هر طول موج لیزر را در یک هندپیس دستی پیشرفته و در عمق های مختلف هر بافت و ساختار های درون پیاز مو را مورد بررسی قرار می دهد.

دستگاه لیزر سوپرانو ایس پلاتینیوم سطح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند و علاوه بر درمان یکی از کاربردی ترین و ایمن ترین می باشد برای رفع موهای زائد می باشد

شما می توانید با این دستگاه بین 8 تا 12 کار کنید .

و اما سوال مهم اینجاست که هندپیس لیزر چیست ؟ هندپیس دستگاه لیزر موهای زائد قلب دستگاه است که اصلی ترین قطعه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020 نام برده می شود .

شرکت سینوهه یکی از قدیمی ترین شرکت های واردکننده دستگاه لیزر پوست است که حالا جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد آلما تیتانیوم 2020 را وارد می کند .

فروشگاه اینترنتی سیتاشاپ نمایندگی فروش دستگاه لیزر مو های زائد آلما Alma سوپرانو آیس پلاتینیوم است که می تواند برای شما مرجع معتبری برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد soprano ice  و همینطور قیمت دستگاه لیزر آلما باشد .

بعضی از شرکت ها اقدام به فروش دستگاه لیزر دست دوم نیز می کنند که اگر هندپیس سالم باشد و شات های دستگاه تمام نشده باشد می تواند ایده ی جذابی باشد .

ممکن است شما به دنبال خرید و فروش اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد باشید که سیتاشاپ این خدمت را به شما ارائه می دهد .

لقب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020 بدون تردید می توان به دستگاه لیزر موهای زائد آلما پلاتینیوم داد که واقعا خود را اثبات کرده است .

دستگاه لیزر آلما 2020 دارای 3 طول موج موثر برای از بین بردن موهای زائد ، که هرکدام ساختارهای مختلف درون پیاز مو را هدف قرار می دهند. 3 هدف اصلی آناتومیکی شامل Bulge ، Bulb و Papilla است.

ICE technology یک فن آوری خنک کننده پیشرفته است که در طول درمان پوست را برای مدت زمان طولانی خنک می کند.

فناوری ICE که در نوک هندپیس دستگاه مانند یاقوت کبود است خطر سوختگی در سطح پوست را کاهش می دهد در حالی که گرما را در لایه درم یعنی در محل رشد مو حفظ می کند فولیکول هاب مو را

از بین می برد .

استفاده از این تکنولوژی خنک کننده در دستگاه لیزر soprano باعث راحتی بیشتر بیمار و کاهش درد و حساسیت ها می شود و باعث می شود که حذف مو های زائد بیش از گذشته لذت بخش باشد .

 

دستگاه لیزر تیتانیوم

 امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.در کشورمان ایران نیز کلینیک ‌های زیبایی از دستگاه ‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌ کنند، اما از بین همه آن ها دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین، ایده ‌آل ‌ترین و پرفروش ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موی زائد موجود در بازار ایران می باشد.

در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ و تأثیر آن بر روی ملانین موجود در پوست، درمان لیزر موهای زائد برای پوست ‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌ پذیر است. این دستگاه برای تمامی تیپ های رنگ پوستی از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً ایمن است.

تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و موی فرد مشخص می‌ شود و به همین علت ایمنی و تأثیرگذاری درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌ یابد.

 

 

لیزر تیتانیوم

دقت داشته باشید دستگاه‌هایی که دو هندپیس دارند، طول عمر بیشتری نسبت به مدل‌های مشابه دستگاه‌های لیزر خواهند داشت و این یعنی دستگاه لیزر تیتانیوم تا سال‌ها می تواند کیفیت خود را حفظ کند و از آنجایی که این موضوع برای مراکز پوست و مو از اهمیت بسزایی برخوردار است، تلاش خواهند کرد تا حدالامکان این دستگاه را به دستگاه‌های مجهز کلینیک خود اضافه کنند.

از دیگر مشخصات این دستگاه، استفاده از چندین طول موج است که هر کدام از این طول موج‌ها برای پوست‌های مختلف بکار می‌روند. طول موج‌های دستگاه لیزر تیتانیوم الکس، دایود و ان دی یاگ نام دارند که به ترتیب برای موهای نازک مانند نواحی پشت لب، موهای معمولی مانند بخش‌های دست و پا و در آخر موهای ضخیم‌تر مانند قسمت‌های شکمی استفاده می‌شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو چه تفاوتی با دیگر دستگاه‌های حذف موی زائد سوپرانو دارد؟

دستگاه لیزر تیتانیوم در کنار قابلیت‌های دستگاه لیزر پلاتینیوم ازجمله به‌کارگیری همزمان و سه بعدی مؤثرترین طول‌موج‌های رفع موهای زائد (سه طول‌موج ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر)، مجهز به فناوری QuattroTM نیز بوده و با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) بسیار بزرگ، ناحیه‌ای وسیع به مساحت 600 تا 900 سانتی متر مربع را پوشش می‌دهد. این موضوع موجب می‌شود که طول دوره درمان تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند.

فناوری استثنایی ICE به‌کاررفته در نسخه‌های پلاتینیوم و نیز نسخه سوپرانو ICE، در دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به ICE پلاس ارتقا یافته است. این سیستم که پیشرفته‌ترین سیستم خنک کنندگی به شمار می‌آید از ادغام TEC و فناوری‌های خنک کنندگی اینورتر تشکیل شده است و تجربه‌ای بی بدیل را از رفع موهای زائد برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

قابلیت‌های برتر دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به همین جا ختم نمی‌شود. این دستگاه با در بر داشتن رابط‌های دوگانه امکان استفاده متوالی از دو اپلیکاتور مجزا را فراهم می‌آورد. این موضوع موجب سهولت و کوتاه‌تر شدن فرآیند لیزر موهای زائد می‌شود.

همانند نسخه‌های پیشین، در دستگاه تیتانیوم سوپرانو نیز فناوری خارق العاده SHR به‌کاررفته است. فناوری In-motion در این دستگاه‌ها موجب می‌شود که تمامی سطح پوست تحت پوشش قرار گیرد. به‌طور همزمان فناوری ICE پلاس این محصول به خنک کردن سطح پوست و پیشگیری از بروز سوختگی اختصاص یافته است. به این ترتیب عملاً‌ لیزر مؤثر موهای زائد بیماران عملاً بدون درد خواهد بود.

 

ویژگی‌های درمان با دستگاه سوپرانو تیتانیوم اصل

دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل داشتن ویژگی‌های برتر روند درمان را برای بیمار و اپراتور راحت و ایمن کرده است. در ادامه به تعدادی از این ویژگی‌ها اشاره می‌شود:

درمان انواع تایپ‌های پوستی در تناژ رنگی مختلف

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سه طول‌موج لیزر مختلف در یک اپلیکاتور، امکان درمان‌های متنوع و اختصاصی را برای مراجعین با شرایط مختلف فراهم کرده است. طول‌موج‌های به‌کاررفته در لیزر تیتانیوم عبارت‌اند از: لیزر الکساندرایت با طول‌موج 755 نانومتری، این طول‌موج برای هدف‌ قرار دادن طیف وسیعی از رنگ‌ها به‌خصوص انواع موهای نازک و کرکی و موهای روشن استفاده می‌شود. طول‌موج دوم SPEED 810 نانومتری، از این طول‌موج برای هدف‌گیری موهایی با ریشه عمیق جهت لیزر مو زائد پوست‌های تیره استفاده‌شده و برای درمان مناطق مختلف بدن و صورت مثل بازو، پاها، گونه و چانه کاملاً مؤثر عمل می‌کند؛ و درنهایت طول‌موج 1064 نانومتری Nd:YAG، این نوع لیزر به دلیل طول‌موج بلندی که دارد به‌خوبی در لایه‌های داخلی پوست نفوذ کرده و کاملاً به‌صورت اختصاصی فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد.

 

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر مو زائد شرکت طاهرتاج مادر در بازار است. طول‌موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس 4Q با سایزهای مختلف به قسمت‌های مختلف بدن تابانده شده و برای تمام تایپ‌های رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف دسترسی به موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن را آسان کرده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) چهار سانتی‌متری، در هر شات محدوده بزرگی را تحت تاثیر قرار داده و باعث تسریع مدت زمان در هر جلسه می‌شود.

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مو سوپرانو تیتانیوم کاملاً ایمن است. به دلیل وجود تکنولوژی منحصربه‌فرد In-Motion در دستگاه تیتانیوم، ریسک بروز هایپرپیگمنتیشن بسیار کم شده است. ازآنجایی‌که روند درمان و تنظیمات دستگاه با توجه به وضعیت بالینی بیمار ازجمله رنگ پوست و مو وی مشخص می‌شود ایمنی و تأثیرگذاری درمان بسیار بالا بوده و ریسک و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

درمان اغلب طی 6 تا 8 جلسه نتایج رضایت بخشی را برای تایپ‌های پوستی مختلف ایجاد می‌کند. همچنین باوجود فناوری لیزر SHR در این دستگاه و تأثیر روی ملانین موجود در پوست، ارائه درمان برای پوست‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌پذیر شده است.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم اصل 2021

هر دستگاه لیزری که تولید می‌شود دارای یک‌سری ویژگی‌های منحصربفرد است و این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اولین ویژگی که دستگاه لیزر تیتانیوم را از دیگر دستگاه‌های لیزر متمایز می‌کند، وجود دو هندپیس در آن است که هر کدام می‌توانند به صورت مجزا و یا حتی همزمان و با استفاده از طول موج‌های مختلف به عمق بافت پوست نفوذ کرده و ریشه موها یا همان فولیکول را از بین ببرد.

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

 

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

برنامه اخذ تابعیت توسط سرمایه گذاری یا اهدا وجه نقد برای شما و خانواده عزیزتان این فرصت را فراهم می سازد تا توسط این سرمایه گذاری که در دومینیکا انجام می دهید؛ طبق مقررات تابعیت این کشور را دریافت نمایید.

در حال حاضر دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از دو روش انجام می شود:

 

از طریق کمک بلاعوض به دومینیکا یا همان اهدای وجه نقد به دولت با شروع قیمت از ۱۰۰،۰۰۰ دلار.

از طریق خرید سهام در یکی از پروژه های تایید شده دولت به ارزش حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار.

پاسپورت دومینیکا مطمئن ترین روش برای ساخت زندگی بهتر:

شما با پرداخت حداقل ۱۰۰ هزار دلار کمک به دولت دومینیکا میتوانید پاسپورت دوم خود را اخذ نمایید و ارزان ترین روش دریافت تابعیت و پاسپورت دوم در دنیا به شمار می رود.

پاسپورت دومینیکا مادام العمر و غیرقابل استرداد است یعنی اینکه شما بعنوان شهروند دومینیکا میتوانید از فرصت ها و مزایای زندگی در این کشور صلح آمیز استفاده نمایید و از تجربه زندگی با تمام شرایط رفاهی و بستر پیشرفت لذت ببرید.

یکی دیگر از محاسن تابعیت دومینیکا امکان تابعیت چندگانه و آزادی زندگی در خارج از دومینیکا است ونیازی به اقامت در دومینیکا قبل یا بعد از اتخاذ پاسپورت نخواهید داشت.

پاسپورت دومینیکا

 پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اخذ اقامت دومینیکا به شما امکان سفر بدون ویزا به ۱۳۰ کشور دنیا و باز کردن حساب بانکی در اتحادیه اروپا، شینگن و انگلستان را میدهد. پاسپورت قدرتمند دومینیکا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و کل پروسه اخذ پاسپورت دوم از طریق دومینیکا ۶ ماهه است. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دومینیکا (پاسپورت دوم) سریعترین و آسانترین روش مهاجرت است. اگر به دنبال مهاجرت و کسب یک پاسپورت معتبر در سریعترین زمان ممکن می باشید دومینیکا در حال حاضر سریعترین و آسانترین روش مهاجرت کسب اقامت و پاسپورت دوم را بدون شرط حضور در این کشور را دارد.

اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا

کسب پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اقامت دومینیکا دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا و نداشتن شرایط پیچیده مانند دانستن زبان و سوابق مدیریتی می باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا از معدود کشورهایی هست که برای اعطا تابعیت و پاسپورت دوم (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد.

شما با داشتن پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) به عنوان یک شهروند جدید، مجبور به زندگی در دومینیکا نیستید ولی مانند هر شهروند دیگری این حق را دارید که در آنجا زندگی کنید. همچنین این کشور در سال 2020 برنامه ای جدید برای علاقمندان به پاسپورت خود معرفی کرده است. در این برنامه درخواست کنندگان میتوانند با سرمایه گذاری در خرید سویت یا ویلاهایی یک تا سه خوابه در یکی از بهترین مکان های کشور, پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند.

اخذ پاسپورت دومینیکا

 دومینیکا کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده است. دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست نخورده ای که دارد به جزیره طبیعت کارائیب معروف است. دومینیکا عمدتا توسط جنگل های بارانی پوشیده شده است و از دیدگاه زمین شناسی جوان ترین جزیره آنتیل کوچک به شمار می رود. به همین دلیل فعالیت های آتشفشانی و زمین گرمایی هنوز در آن دیده می شوند. به دلیل آنکه این کشور مستعمره فرانسه بوده گاهی از آن به نام دومینیکای فرانسه نیز نام برده می شود. همچنین این کشور مدت ها مستعمره انگلیس بود و هم اکنون جزو کشورهای مشترک المنافع می باشد. دومینیکا عضو سازمان ملل، بانک جهانی و صندوق بین المللی پول است. جمعیت این کشور 10 میلیون و 700 هزار نفر برآورد شده است. پایتخت دومینیکا شهر وسو است. از پورتسموث، کالیبیشی، سانتیاگو، لاوگا و سان پدرو می توان به عنوان مهمترین شهرهای این کشور یاد کرد. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان های گفتاری رایج هستند. امروزه اکثریت مردم دومینیکا سیاهپوست هستند و سرخ پوستان کارائیبی و سفیدپوستان در اقلیت هستند. حدود 80 درصد از مردم دومینیکا کاتولیک رم هستند ولی با این حال در سال های اخیر کلیساهای پروتستان نیز در این جزیره بنا شده اند. اقتصاد دومینیکا کاملا به گردشگری، کشاورزی و اخذ مالیات وابسته است. اقتصاد دومینیکا بر پایه صادرات موز است. این کشور جزیره ای با توجه به طبیعت بکر و بی نظیری که دارد بین گردشگران و ماجراجویان بسیار محبوب است. دومینیکا به طور عمده در حجم وسیعی از جنگل ها پوشیده شده و خانه دوم جنگل های جهان می باشد. این کشور دارای آب و هوایی گرمسیری تحت تاثیر بادهای شمال شرقی است.

پاسپورت دومینیکا

 

 

 

سفر بدون ویزا

 سفر بدون ویزا

شاید باور این موضوع برای خیلی از افراد سخت باشد که بتوان بدون ویزا به کشورهای معتبر اروپا سفر کرد و نیازی به دریافت وقت سفارت، مصاحبه، آماده سازی مدارک و اخذ ویزای اروپا و شنگن نداشت.

اما خوشبختانه این امکان از طریق دریافت اقامت اروپا برای شهروندان ایرانی فراهم شده و افراد واجد شرایط می توانند با شرایطی بسیار عالی از این مزیت استثنایی برای خود و خانواده شان استفاده کنند. در حال حاضر دو کشور یونان و فرانسه طرح های اقامتی متنوعی را برای شهروندان خارجی ارائه می کنند که می توانید بنابر شرایط خود در یکی از آنها شرکت کرده و در کوتاه ترین زمان اقامت اروپا را بگیرید

در صورتی که موفق به دریافت کارت اقامت قابل تمدید اروپا و حوزه شنگن شوید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به دریافت ویزای شینگن به سایر کشورهای اروپایی و این حوزه معتبر سفر کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با روش های جدید دریافت اقامت اروپا و سفر بدون ویزا به کشورهای این حوزه آشنا کنیم.پاسپورت دومینیکا

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا برای شهروندان جدید

شهروندانی که از برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا بهره‌مند می‌شوند، مشمول هیچ مالیات از درآمدی که در خارج از دومینیکا بدست می‌آید، نیستند؛ مگر اینکه شخصی تصمیم به اقامت در دومینیکا بگیرد. علاوه بر این، شهروندان جدید از مالیات بر دارایی، ارث یا مالیات بر سود سرمایه معاف هستند. معافیت‌های مالیاتی دومینیکا یک برنامه مالیاتی دوستانه و منعطف است و از این رو برای افرادی که بدنیال دریافت پاسپورت دوم هستند، راه حلی مناسب محسوب می‌شود (از ساده‌سازی روش افتتاح حساب در بانک‌های اروپایی گرفته تا بالا بردن وضعیت شخص).

 

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و مزایای مالیاتی

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و تابعیت دوم تا حد زیادی به کشوری که از آن هستید بستگی دارد. برخی از کشورهای جهان، به ویژه در کارائیب، نرخ مالیات بسیار کمتری را نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته ارائه می‌دهند. بنابراین، شهروندی دوم چنین کشوری می‌تواند فرصت‌هایی را برای بهره‌وری بیشتر مالیاتی فراهم کند. امور دو تابعیتی و مالیاتی همیشه ساده نیستند. بسیاری از کشورها شهروندان را ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خارج از کشورشان می‌کنند، به این معنی که شهروندان دوگانه ممکن است در دو کشور مالیات پرداخت کنند. برای اطمینان از وضعیت مالیاتی خود بهتر است از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید تا از مشکلات پیش رو جلوگیری کنید.

 

تابعیت دومینیکا مادام العمر است

امروزه با دسترسی ساده به اینترنت و سهولت در برقراری ارتباط در سراسر دنیا دیگر مرزها سدی در میان افراد به شمار نمی روند. این قرن را می توان قرن شکسته شدن مرزها و قدم به سوی جهانی شدن دانست. یکی از مواردی که به رفع موانع ناشی از مرزها کمک می کند «دریافت تابعیت دوم» است. در این روزها، بسیاری از افراد برای دریافت تابعیت دوم اقدام می کنند تا بتوانند از مزایای بیشماری که این تابعیت در اختیار آنها قرار می دهد بهره مند شوند. مشاوران در این زمینه همواره به افراد توصیه می‌کنند بهتر است قبل از اقدام برای دریافت تابعیت دوم شرایط کشور مورد نظر را به خوبی بررسی کنند. بسیاری از کشورها شرایط بسیار بهتری را برای اخذ تابعیت ارائه می دهند. در ادامه درباره تابعیت مادام العمر توضیح خواهیم داد.

تابعیت دومینیکا یکی از تابعیت‌هایی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است و یکی از دلایل آن شرایط منحصر به فردی است که دولت دومینیکا به فرد درخواست کننده اعطا می کند. یکی از سوالات پرتکرار در روند اخذ تابعیت دوم این است که آیا کشوری که تابعیت را اعطا می کند حق لغو این تابعیت را دارد؟ و اینکه آیا می توان این تابعیت را به افراد دیگر در خانواده انتقال داد؟ پاسخ به این سوال به کشور مورد نظری که برای دریافت تابعیت آن اقدام می کنید بستگی دارد. اما در مورد تابعیت دومینیکا پاسخ به این سوالات مثبت است!

تهیه پاسپورت دوم ( پاپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

 تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

در زمینه مهاجرت باید بگم که مهاجرت تصمیم خیلی سختیه ، رها کردن همه ارتباطات ، شغل و رویارویی با انبوهی از مشکلات تا کی پاسپورت بگیریم ، حدود ۶ سال تازه اگر قوانین عوض نشود .
پیشنهاد من به شما اخذ پاسپورت دومینیکا هست به دلیل قیمت مناسب و زمان سریع در کسب پاسپورت و همچنین مزایا بسیار زیاد آن که در ادامه می خوانید.

 

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی اقدام می‌نماید. (کل پروسه تا زمان دریافت پاسپورت ۳ تا ۶ ماه)

  1. 
پایین‌ترین قیمت
  2. 
روند سریع رسیدگی
  3. 
زبان رسمی کشور انگلیسی
  4. 
معافیت مالیاتی برای بسیاری از امور
  5. 
امکان مسافرت به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا
  6. امکان اقامت در انگلستان و اروپا و همچنین اروپا
  7. 
عدم اطلاع کشور مادری از نسبت به اعطای تابعیت و اقامت

دومینیکا کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب. نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسواست.
دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست‌نخورده‌ای که دارد «جزیره طبیعت کارائیب» نامیده شده‌است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده؛ مساحت دومینیکا ۷۵۰ کیلومتر مربع و جمعیت این کشور ۷۱.۲۹۳ نفر (در سال ۲۰۱۱) است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان‌های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان‌های گفتاری استفاده دارند.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم

داشتن شرایط زیر جهت برنامه اقتصادی شهروندی لازم میباشد

  • متقاضی اصلی باید بالای ۲۱ سال باشد.
  • افراد وابسته و فرزندان متقاضی باید زیر ۲۱ سال و مجرد باشند.
  • متقاضی باید در یک زمان (چه مجرد باشد چه دارای خانواده)کلیه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا بپردازد.
  • متقاضی باید آزمون تلاش را بگذراند و هیچ گونه سابقه ارتکاب جرم نداشته باشد.
  • متقاضی باید یک سری معاینات پزشکی انجام دهد.
  • متقاضی اصلی باید به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد .
  • متقاضی باید از طریق گروه iranusatour اقامت اقتصادی مورد تصویب دولت را دریافت نماید.

هزینه های متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا , اقامت دائم

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت و به شرح جدول زیر (مجموع هزینه سرمایه گذاری و هزینه های دولتی) است:
هزینه های سرمایه گذاری

  • یک فرد مجرد: ۱۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج بدون فرزند: ۱۷۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۱ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۲ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • به ازای هر فرزند دیگر (بدون توجه به سن) ۵۰ هزار دلار آمریکا به پرونده اضافه می‌شود.
صفحه قبل 1 صفحه بعد